söndag.

Dessa förbannade söndagar. 
kom hem vid två igår natt, gjorde nudlar och somnade sedan runt halv fyra eller nåt. 
Sov sedan större delen av denna dag, förutom när jag vaknade på morgonn och kollade på rasmus på luffen.
Somnade dock rätt så omgående efter att filmen var slut.
 
Och nu då? 
Jo ni förstår, eftersom jag sovit hela dagen så kommer jag nog få förbereda mig på minimal sömn inatt. 
Om det nu vill sig så jävligt till.
 
Kan ju berätta lite kort om igår också, medans jag ändå är igång och ändå inte kan sova. 
Började med att Nellie och jag satt uppe och snackade skit till fyra igår morse, efter att ha varit ute och druckit öl på kvällen. 
klockan 09.00 ringer Nellies ömma moder och väcker oss, varpå vi inte somnar om utan förtsätter snacka en massa skit. Vi går upp och käkar frukost vid elva, är tillbaka i sängen igen kort därefter. Somnar innan 12.00 och vaknar igen klockan 13.30 (ungefär). Nellie pyser hem och jag ligger kvar, i mina nya pyjamas braller, och bare pöser lite grann. Inser att jag inte har alls långt tid på mig sen att göra mig klar inför thanksgiving firandet som hölls i brunnsparken i Södra Vi. 
Jag blir klar i god tid, dessvärre är min pappa extremt sen (vilket han aldrig är i normala fall). Vi kommer dock dit och proppar i oss en massa god mat, kalkon, cornbread, stuffing, sötpotatis etc. Efter denna festliga måltid blir det dags för pumpen.
Väl på pumpen får jag en skön fylla, träffar goa människor och har riktigt trevligt. Många goda skratt fick jag mig också, så leva länge bör jag nog göra. 
Dock var ju tyvärr inte kvällen lika bra för alla, men det tar vi en annan gång.
Hände också en väligt skum grej på pumpen. Eller skumt var det väl egentligen inte, blev bara lite förvånad och "tagen på sängen" som man brukar säga. 
Det var lite pinsamt att stå där svarslös och inte veta vad man ska säga, för vad svarar man på en fråga som man själv inte vet svaret på? Det är inte så lätt, eller hur?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0