Tidig start

Idag blir det en tidig start, har redan varit uppe ett litet tag. Tänkte hinna med att röja undan lite kläder på mitt rum samt byta sängkläder. Sen måste jag ju mata katten, mata mig själv, se till att jag är anständig så jag till slut kan bege mig till skolan.
Igårkväll innan jag gick och lade mig (senare än vad jag tänkt mig, hmm) skrev en kompis till mig att vi hade fått bestämma igår (försov mig ju som ni vet) om vi ville vara i kök eller servisen. Jag hade ju lätt valt servisen eftersom jag hade velat ha sovmorgon. Men nej då, då bestämmer våran lärare (som förövrigt är grym) att jag ska vara i kök för att han tyckte att det var en självklarhet att alla som valt kök till trean vill vara där idag och vise verca.
Så sitter jag här, klockan 06.03, och ska alldeles snart ta tag i mitt liv.
Ska bara förstöra det och mina lungor lite först.
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0