How was I supposed to know that you were over me? I think that I should go

Jisses vad jag älskar All Time Low. Grabbarna är ju inte fula, men de är jävligt snygga.
Ja, som ni kanske förstår så ligger jag och kollar på American Pie, Book of Love. Ni som inte förstod det genom hinten med All Time Low, shame on you. Nä, men antingen så vet ni inte vilka de är (och då har ni missat något förbannat bra) eller så har ni ingen humor och har inte sett AP filmerna.
Om ni inte har sett AP-filmerna så är det nästan en ännu större skandal än om ni inte har hört ATL.
Så om ni har missat detta så ger jag er nu en ATL-låt (damned if I do ya damned if I don't, den som är med i Book of Love) och Ett klipp från en av mina favorit scener ur en AP-film!
Titta och njut kära vänner.
http://www.youtube.com/watch?v=kRTq_6jY_KM&ob=av3e
(länk till låten, musikvideo)
Dock är det inte hela scenen, men det var den bästa filmen jag kunde hitta på youtube. Rekomenderar också starkt att ni springer till närmsta bio och kollar på Amerivan Reunion, jag utlovar en skrattfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0