This one goes out to

Olivia!
Hon har tråkigt och vill att jag ska blogga.
Cute.
Och du, du räknas.
Vet dock inte vad jag ska blogga om?
Kanske om att jag kollade på Harry Potter med Martin förut?
Eller att jag åt kyckling till middag?
Eller att min katt är en ninja?
Kanke om att jag bara har tråkigt i största almänhet?
Tänker blogga om musik.
Musik är helt seriöst det som får mig att gå upp på morgonen
(Forever alone, ik)
nä, men vad vore ett liv utan All time low? The Script? David Bowie? The Arc? Aerosmith?
Listan är oändlig.
Om all musik bara skulle försvinna helt plötsligt
typ imorgon
jag skulle nog försvinna med den.
Hur underbart är det inte att bara försvinna in i
en egen värld med sin favorit musik i öronen?
Man känner sig lite mindre ensam.
Man återfår det där hoppet som en gång försvann.
Hoppet om livet, kärleken, männskligheten.
Hur hopplös, patetisk och värdelös man än känner sig
sätt på din absoluta favorit låt, luta dig tillbaka och bara
känn hur det rinner av dig.
I take control, this is all I know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0