Never waking up again

Hade en helt underbar dröm inatt.
Det var verkligen en sån där "Jag vill aldrig att det ska bli morgon" dröm.

Det hela började med att jag var på en konsert. Jag stod längst fram och vrålade som en galning. Efter ett litet tag insåg jag varför jag skrek sådant. Det var All Time Low. De fyra vackraste grabbarna jag någonsin skådat. När detta var insett skrek jag ju själfallet ännu högre.
Det var ingen stor scen eller lokal eller så, men det var mycket folk.
Helt plötsligt börjar Alex (sångaren) Föra en dialog med mig. Han kollar på mig hela tiden. Vi pratar och det är som om allt annat runt om mig försvinner. Sen inser jag att, fan han talar till mig. Av flera hundra människor talade han med mig. Hela bandet hakar på. Nu för alla vi fem en dialog och det är som om vi kännt varandra hela livet. En helt underbar känsla.
De forsätter spela och dedikerar en låt till mig. Jag har hört exakt alla ATL låtar, men detta var något nytt. Det var min alldeles egna låt och Alex sjöng till mig. Han hade ögonen på mig genom hela låten. Jag minns inte hur den gick, men jag vet att det var det vackraste jag någonsin hört. Den vackraste melodi som någonsin skapats. Och den var min. Helt och hållet min.
Efter konserten var slut fick jag följa med grabbarna backstage. Där satt vi i ett litet rum och bara spelade, sjön, snackade och skrattde. Vi skrattade massor. Underbart.
Helt plötsligt var det en ny dag och de var hemma hos mig. Alex och Jack fick för sig att de skulle göra en stor tårta till mig. Det var för att fira något, men vad minns jag inte.
Vi gick till Maxi för att handla grejor till tårtan. Jag gick med Rian och Zack för att Alex och Jack ville vara lite hemliga.
Jag, Rian och Zack gick runt i frukt-avdelningen (som var gigantisk) och åt en massa frukt, bland annat goji-bär. Vi köpte flera kilo konstiga och exotiska frukter.
Efter vi handlat klart kom vi hem igen och de började göra tårtan. Alla fyra hjälpte till och helt plötsligt var jag tvungen att gå till skolan. De lovade att tårtan skulle vara klar till jag kom hem.
Väl i skolan har de byggt om. Alla inriktnigar är uppe på HR. Helt stört. Vissa fick dela skåp och vissa hade enbart krokar som skåp. Riktigt fattigt. Jag skulle dela skåp med en kille (som jag förövrigt har en liten crush på irl) och först trodde vi att det var ett skrutt-skåp. Det såg nämligen jättelitet och skruttigt ut från utsidan. Men när vi gick in (för vårt skåp var typ som en garderob eller städskrubb) så var det sjukt stort.
Vi hade allt där inne. Dusch, bubbelbad, bastu, ångbastu. Ja verkligen allt. Kyl hade vi också, fyllt med en massa gott att både äta och dricka. Bland annat öl. I skolan liksom. Coolt.
Vi var de enda som hade fått det och vi berättade det inte för någon.
Dagen efter bestämde jag mig för att gå till skolan tidigare för att bada och det då, men när jag kommer dit så är han redan där. Blev lite tjurig och sa att jag ville bada. Det hela slutade med att vi båda låg i badet tillsammans och strula.
Sen vaknade jag och bara: What the fuck var det om?!
Jag fick aldrig min tårta. Sadface.
De vackraste pojkarna i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0