"Jag väntar..."

Olivia min käre vän, wait no longer! För här kommer det:
Oliva, första gången jag träffade dig var vi i Södra vi och stod målvakt. Det var du, jag och Lotta, minns du det?
Sedan dess har vi gjort mycket annat också, Olivia!
Bland annat gjorde jag och Oliva en dans där vi använde oss av låtar som Barbra Streisand med duck sauce, Starstrukk med 3OH!3, Party rock anthem med LMFAO, Stupid Cupid med Connie Francis och avslutade med lite ljudeffekter (två pistolskott och "awkward silece" syrsor på slutet). Det vet jag i alla fall att du minns, eller hur Olivia?
Vi har också bråkat lite, Olivia och jag. Det har gått lite fram och tillbaka det dära, mellan Oliva och mig. Men det har ju alltid löst sig i slutändan, eller hur Oliva?
Jag och Oliva skulle också åkt till Liseberg förra sommaren. Oliva och jag skulle kolla på min älskling Oskar Linnros. Men jag var tvungen att jobba och om jag minns rätt så åkte Oliva med Erik istället (som var min kollega).
Ja, jag och Oliva har haft en hel del för oss vi.
Oliva var en av de första jag fotade med min systemkamera när jag fick den (det var precis efter att vi hade blivit sams efter senaste gången vi bråkade, vilket var förra sommaren)
Oliva har sovit hos mig måååååånga gånger, varav en gång skulle jag jobba dagen efter så när jag gått och lagt mig satt hon uppe halva natten med min bror i stället.
Oliva gillar när jag har fest här med. Oliva ääääälskar mina fester. Oliva är kär i dem.
Olivia vill att jag ska ha fest nästa helg, men jag får lov att suga lite på den karamellen ett litet tag till.
Nu hoppas jag främst av allt att Oliva blir nöjd. För detta var till henne, Oliva alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0