Filmtajm!

OKej, nu kommer snart två gossar till mig vid naman Johan "Yoking" och Lang. Det kommer bli ytterligare en legendarisk filmkväll. Okej, stryk legendarisk. Som många redan vet så har vi väldigt ofta filmkväll här hemma hos mig. Med samma folk. Nästan varje gång. Nu tänker ni "men hallå, lite boooring det borde bli i längden, liksom". Om ni inte tänkte det så måste ni tänka det nu, I demand you to. Så nu tänker alla det? Good for you. Nu när alla tänker så ska jag tala om för er att så är absolut inte fallet, för om ni inte redan visste det era dumma retards så finns det en hel del filmer att se. Flera tusen faktiskt. Jag menar 2696 Oscarsstatyetter har delats ut fram till tvåtusenåtta och det har varit 83 oscarsgalor (den 83:e hölls i år). Detta innebär att det finns över 2696 filmer, vilket alla redan har listat ut hoppas jag. Och sen är ju en tanke såhär med, ALLA FILMER FÅR INTE EN OSCAR! Nu när alla har listat ut denna lilla detalj så kanske ni förstår att man kan aldrig tröttna på att ha filmkväll, there is to much to see my dear friends.
Nu vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0