Every day can't be the best day...

Idag har väl inte direkt varit den bästa dagen. Har haft ont i huvudet, hade feber i morse när jag vaknade och kunde knappt andas och allt det toppas med att min bror noll respekt för någon. Jag menar verkligen nada. Otroligt respektlös och inte minst mot våra föräldrar. Ni anar inte hur många impulser jag måste stå emot varje dag enbart på grund av detta och för att ajg inte vill utsättas för min brors vrede (jag vet hur ont det gör, trust me)
Men dagen blev lite smått bättre när jag fick lite skolarbeten avklarade och senare fick Ben and Jerrys cookie dough. Mums. Det är det bästa, man vet att man alltid kommer att ha två vänner som aldrig någonsin sviker och absolute inte i en kris. Ja ni, de där Ben och Jerry är verkligen speciella.

Atmosphere - The Best Day

Sist men inte mins ett stort tack till Issa som hjälpte en liten invalid unge som mig att fatta hur man lägger in enbart låtar utan videon till, tack! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0