Dagen efter...

Då var det dags att landa i nuet igen. Helgen har varit helt okej. I fredags firade vi att det var helg med en fest hemma hos mig. Var inte jättemycket folk men det var trevligt. Och ingen blev odräglig (tack gode gud för det). Efter att vi varit hos mig var det stan som gällde vilket också var trevligt, men relativt tomt tycker jag allt. Fast det är ju Vimmerby vi bor i, vad hade jag egentligen förväntat mig?
Lördagen var en fetdag. Började med att jag fick gå ut och gå med en kompis hund och Tom och Lang följde med så vi var ute ett bra tag. Efter det skulle jag träffa Erica, Erik och Eve så skulle vi se på hockey men det vart det inte så mycket med, såg en period sen gick vi. Vi drog till palma och de käkade inbakad kebab medans jag satt och kollade på och sen drog vi till ica och köpte chips och massa annan skit. Viktigt att jag köpte en liter juice som jag drack upp med. Fy hundan så gott!
Nu blir detsnart mat och ikväll ska jag till mor min.
Mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0