Almost there.

Nu är det ju så att det inte alls är långt kvar till jag fyller 18. True story. Så just nu i skrivande stund kollar lilla jag faktiskt på bilar. Som många vet är min drömbil en mini cooper. Men det kommer dröja läääääääänge till jag kommer att ha råd med en så jag får helt enkelt börja med en skrot bil, vilket inte gör mig så mycket det heller (så länge det inte är en volvo). Vore ju lite chillit med en cab och det finns faktiskt vissa som är rätt billiga, men o andra sidan så är det ju bara chillt från maj-augusti sen är det bara patetiskt. Men ändå.
Lär ju inte bli en cab, kanske inte någon bil alls eftersom jag inte direkt har en stadig inkomst.
Men titta kostar inget.




Är den inte alldeles underbar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0