Nytt

Som ni ser så har jag gjort lite nytt här i bloggen. Ny header, ny bakrund och två helt nya kategorier. Min header är det http://oboyellersenap.blogg.se/ som har gjort. Bad henne göra en header som speglar mig, hon fick helt fria händer så då vart det en hestig header.
Bakrunden ska jag försöka fixa till lite eftersom den inte passar headern för fem öre. Ska försöak ta itu med det lite senare.
Angående de nya kategorierna så heter de Festival och Hiss och diss. Under festival kommer jag skriva lite om de festivaler jag ska på i sommar. Där kommer jag skriva i samband med bandsläpp och sådant. Det här med hiss och diss ska jag försöka göra en gång i veckan. Hissa respektive dissa sådant som hänt eller som är nytt eller personer eller helt enkelt det jag känner för varje vecka.
Nu ska jag försöka pussla vidare lite med min blogg.

Puss.

Kommentarer
Postat av: hest-olivia

WOHOOO everybody loves hestar!

2011-02-14 @ 14:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0