in the end it's right

Idag ahr ajg varit i Kisa och åkt skidor hela dagen. Snacka om att amn är rätt så död just nu. Speciellt eftersom jag har varit och dansat nu med.
Känner förövrigt att jag måste komma igång med min träning igen. Funderar på att skriva upp ett schema som ajg måste följa, utan undantag. Tänkte kanske börja med träningshuset imorgon efter skolan och sen har jag ju dansen på kvällen. Får se hur det går med det.
Sen på onsdag blir det att dra upp till Linköping och kolla skola. Ser verkligen fram emot det. Börjar hoppas mer och mer på att det blir en flytt till hösten.

Nu tänkte jag återgå till tv:n och sen gå och lägga mig inom kort, har varit en lååååång dag.


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0