Dag 6

Typ av killar jag faller för.


*Han ska vara lång och smal.
*Han måste vara längre än mig.
*Han får gäran vara aktiv på något sätt (t.ex. gymma, fotboll, hockey etc).
*Han får gärna se bra ut på något sätt (alltså gullig, söt, snygg, ha en slags charm).
*Han får gärna ha hår på huvudet, snygg sådant + att han också väldigt gärna får ha raggarsträng.
*Han måste lukta gott (det absolut viktigaste).

Detta är då kraven. Fast jar har kommit på att jag helst vill ha detta, men det är absolut inte ett måste. Han får se ut exakt hur han vill och så. För när allt kommer omkring så är det ändå bara personligheten jag går på. Det enda som egentligen är viktigt för mig när det gäller en kille är att han ska tycka om mig för den jag är. För alla har vi våra fel och brister men killen jag faller för ska tycka om mig fastän jag har mina fel och brister.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0