Skärpning från min sida.

Jag tänker inte ens nämna något om hur länge sedan det var jag uppdaterade bloggen (det går alldeles för lång tid mellan varje inlägg, skärpning Annie). Har hänt väldigt mycket sen sist. Har bland annat börjat skolan igen vilket var faktiskt riktigt kul med tanke på att jag kom in på hotell och resturang som jag ville. Fick veta det torsdagen innan tisdagen då vi började. Sen har dansen börjat igen. Jag har skadat mitt knä också (gjorde det samma dag som jag fick veta att jag kom in på HR) när jag spelade fotboll. Knät är föröverigt fortfarande blått och göt ont, men morgon blir det fotboll ändå. Har varit borta alldeles för länge nu. Nu ska jag iallafall göra lite läxor (kan inte göra engelskan då jag glömde boken i mitt jävla kod-skåp), men kan ju bara göra dom om datorn är snäll och inte har lagt dom på H;.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0