Out with the old and in with the new.

Håller på att göra om lite på bloggen, och här kommer min stora fråga, någon som kan tänka sig göra en skaplig header åt mig? Behöver verkligen en ny, och dom jag gör blir aldrig något bra så skulle vara väldigt tacksam om någon skulle ville hjälpa till. Har ännu bara hunnit byta bakrund, men ska försöka ändra på mycket mer (om jag bara kan komma på hur man gör). Är verkligen inte bra på datorer och sådant. Önska dock att jag var det. Nu ska jag i varje fall ligga i min underbara säng med min underbara katt och bara mysa till sex and the city.


Kommentarer
Postat av: Isabella

Jag kan fixa en åt dig om du vill. § <3

2010-09-12 @ 22:35:59
URL: http://blackrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0