When it began, it had already ended

Sitter just nu i skrivande stund och kollar på de desperata hemmafruarna. Kan inte fatta att det här kan vara sista säsongen. Men det är väl lika bra egentligen innan det hela spårar ur.
Jaja, kom hem ungefär precis klockan nio när det börjar. Har ju varit i lokalen och skulle ju ha droppat, men det vart inte riktigt så. Nu vet jag också varför. Jag har världens äckligaste scenskräcken någonsin. Alla står och glor och skriker saker åt en och man vet itne vem man ska lyssna på och jag blir så jävla illa till mods. Det drygaste är att ajg vet att ajg hade gjort det för länge sen bara jag ahde varit helt själv och fått köra mitt eget race. Utan en massa människor som står och glor och alla snackar om en. Usch, hatar mig själv för mitt självförtroende som är lika med noll.
Det absolut sjukaste är att mitt självförtroende gick från hundra till noll på så kort tid att jag sackade ihop totalt. Det var år 2007, det var då allt mitt självförtroende som jag någonsin har haft (som annars hade varit på topp hela mitt liv, har aldrig någonsin känt mig osäker innan 07) och jag fattar inte hur det bara kunde försvinna. Har försökt bygga upp det minst en miljon gånger, men haha bra det har gått då. Vilket skämt egentligen, att man kan vara så jävla osäker på sig själv och i sig själv att man inte ens kan göra en så enkel sak som att droppa (nu kommer ännu pinsammare) framför sina kompisar. Haha, så jävla kass jag är.
Bromsar blixtrar i mörkret och hjärtat bultar mot bröstet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0