Thanksgiving

Idag skulle jag vart i lokalen egentligen. Vaknade för några minuter sen och det första pappa sa var: "upp nu, vi ska va i södra v ivid tre". Där sket sig planen med att jag ska droppa för första gången idag. Fan. Skulle gjort det i tisdags men då va jag sjuk så då vart det inte så då bestämde jag okej då blir det på torsdag. Då fick jag inte gå ut för att jag va tvungen att plugga och idag är det ju thanksgiving. Så straxt innan tre så blir vi hämtade och skjutsade till Södra vi. Johan lär lacka men det fårjag leva med för jag kan ju inte rå för det (och jag tackar inte nej till kalkon, mums). Nu ska jag se vad jag ska ha för kläder på mig sen så ska jag dricka ett glas juice och sen göra mig i ordning på rekord tid.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0