myshowroom.se

Jag har funderat på om jag ska börja blogga på myshowroom.se istället för blogg.se. Verkar lite lättar med designen och så där. Vill man ha en egen header och så så behöver man itne använda sig av kodmallar och skit, det är bara ha en färdig bild och ladda upp så har man den headern man vill ha. Mycket bättre och mycket lättare. Dock är det vissa saker som jag tycker är lättare med blogg.se men det är ju sådant man lär sig med tiden. Kodmallar kommer jag dock aldrig lära mig. Jag kan sitta en hel dag och knepa och knåpa men fattar ändå inte vart man ska lägga in vad eller hur man ändrar storlekar. Så jävla B att man inte bara kan ladda upp en bild som man vill ha som bakrund och en bild man vill ha som header och så bam så är allt klart. Men nae då måste de komplicera det med att man måste sitta halva dagen för att komma på hur man ska göra liksom. Jag har lite annat för mig än att sitta en hel dag bara för att försöka få rätt storlek på min header. Jag är liksom inte som vissa andra (kissie) som kan anställa folk till att fixa det.
Det jag ville komma fram till är i alla fall att myshowroom.se verkar mycket lättare och de gör väldigt mycket reklam för deras bloggare och satsar inte bara på de större bloggarna utan riktar in sig på de små med. Vilket jag personligen tycker är bra. Men jag vill ju inte gärna bara lämna hela bloggen och allt innehåll och så efter mig så jag ska kolal om man kanske kan typ "flytta över" hela bloggen och domänet och det. Hoppas på att det går. Får forska lite det ;)
Och nej, anledningen till att jag vill blogga på myshowroom.se
är inte för att Hugo Rosas är delägare.
Anledningen är endast den att det verkar lättare.

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Lämnar mitt spår att jag vart här (a) gör detsamma? :Phehe

2010-11-19 @ 21:44:56
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Laila

hejhej! du jag har precis börjat blogga på myshowroom.se någon aning om ur man ändrar storleken på headern?

2011-07-07 @ 19:44:30
URL: http://lailafarran.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0