Mys kväll.

Har haft mys kväll med min mamma. Har haft innebär att hon nu har däckat i soffan. Vi hann i alla fall kolla på hela på spåret och lite komesarie Morse. När på spåret var slut så satte jag mig vid datan och började leta julklappar till familjen. Har hittat åt Sean och åt pappa, har ett hum om vad jag ska köpa åt mamma. Men vad fan köper man till sin storebror?? Allt jag vill köpa åt honom och allt som jag har kollat på till honom går på minns 500! Jag är ingen jävla JD Rockefeller. Helt sjuk, och ändå är det mesta på rea också.
Men det är ju inte för inte man spenderar mest pengar på hela året vid jul. Är ju så jävla många som ska ha julklappar.
Sen fick jag reda på att i december så får vi bara halva studiebidraget, som om det inte redan är för lågt? Hur fan har det tänkt att man ska kunna överleva på 1050:- i månaden? Sveriges politiker är ju inte de smartaste...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0