lunch times.

Har precis varit på en föreläsning om AAS (anabola androida steroider). Väldigt intressant faktiskt. Fick också se en hel del äckliga bilder och fick höra massa hemska historier. Han som föreläste jobbar med anabola och har hand om och försöker hjälpa folk som är beroende. Man vart helt chockad av bilderna och historierna. Visste ni att anabola leder antingen till död via hjärinfarkt och andra sjukdomar eller via självmord? Så hur eller hur så dör man oftast av det. Han berättade också att hjärinfarkter har ökat bland yngre människor på grund av anabola. Liksom hur normalt är det att en kille på 20 år dör av en hjärtinfarkt? Tydligen mycket vanligare än vad man tror. Man kunde inte heller undgå att bli lite stolt när han berättade att ingen svenska atlet tar några preparat över huvud taget. Svenska atleter testas fler gånger än vad någon annan i världen gör. Då blir man lite stolt över att man är delvis svenska (sen finns det annat som gör att jag önska att jag inte hade något med Sverige att göra).
Nu sitter jag i alla fall uppe på HR och har precis varit och köpt mig en fransk hotdog och en stor pommes på Sibylla. Delar dock pommesen med Timmy. Undrar om jag hade orkat allt själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0