Jag vet vart jag står.

Har skrivits väldigt mycket om det här med Nemo och grejen är att alla kastar ännu mer skit på honom, förvränger historia och får det att framstå som om allt är hans fel.
Om jag ska vara ärlig så tror jag på Nemo's story. För jag är inte den enda som vet att det finns folk som är 14 men ser ut att vara betydligt mycket äldre. Nemo säger att han och den här tjejen hade pratat lite den kvällen och då berättade hon att hon hade legat med massa killar och att hon till och med hade varit gravid en gång men gjorde abort. Hur ofta stöter man på en 14-åring som har varit gravid men gjort abort? Visst, det börjar bli alltmer vanligt men det anses ändå inte "normalt" (egentligen kan man inte säga det, för det finns inget som är normalt, ordet borde fan vara olagligt).
Vanita har också skrivit i sin blogg att han utnyttjade sitt kändiskap genom att ligga med henne. Detta hände innan kungar av tylösand, till och med innan auditions till programmet hade varit. Det va när han var en nobody. Hur fan kan han då ha gjort det för att utnyttja sitt kändiskap. Enligt mig så verkar Vanita vara fullkomligt funtad. Fattar inte vad bruden tänker med, myttar som ett as gör hon ju också.
Men tillbaka till Nemo. Han skrev också att det var hon som tog initiativet till det hela också. Det skulle inte heller förvåna mig. Jag menar en liten fjortis som uppenbarligen bara umgås med äldre, vem blir förvånad liksom?
Inte jag i alla fall.
Jag vet vart jag står, och det är på Nemos sida. Flickan har ju själv sagt i förhör att hon ville och var med på det, det var hennes föräldrar som anmälde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0