jag har givit dig allt.

Precis hemkommen ifrån dansen. Lite varm då, så nu blir det svepa ett glas juice och sen blir det hollywood fruar samt en bit paj och ännu ett glas juice som ska njutas av till högsta grad. Mums.
Idag har förövrigt varit väldigt trevlig. Först va det ju skola vilket va rätt drygt. Sen efter så vart det att dra till först materialmännen med Martin för att kolla en badrumsspegel åt honom och sen vart det att dra till Johan där vi snaggade Timmy. Bilder kommer kan jag lova. Efter Timmy's snaggning så satt alla uppe på Johan's rum och nördade data. Johan spelade wow och jag och Timmy spelade unicorn och Martin något wannabe wow spel typ.
Men nu ska jag hoppa i duschen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0