Home

Nu är jag äntligen hemma efter dagens thanksgiving och allt annat. Thanksgivingen var trevlig och kalkonen var superb det ända felet var att det bara var småbarn och vuxna där. Alltså typ ingen i min ålder. Så det gjorde det hela lite tråkigt. Sen så hade jag en smått dålig dag av någon anledning, vet inte varför, men det gjorde ju också att jag va lite nego. Så jag och min bror åkte lite tidigare (rnt åtta halv nio tiden). Sen när jag kom hem så gick jag ut med Tom och Ronny och så satt vi hemma hos Ronny och kollade på From Hell. Mycket bra film (kan man vara snyggare än Johnny Depp?). Nu så blir det snart att sova eftersom det blir upp tidigt imorgon för att åka till boda borg med laget. Trevligt.
puss godnatt.

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Sv: Kul att du är med i Veckans blogg!

Lycka till på måndag när jag drar en eller fler som vinner länkning hela veckan ut.



Ha en fortsatt trevlig helg!

2010-11-21 @ 08:21:33
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0