Första advent

Sitter hos mamma såhär på första advent och allt. Blir att gå på adventsmässa senare vid två. Igår kunde ha varit mycket bättre i alla fall. Va ju först hemma hos mig och förfestade och runt halv elva drog vi ner till Harrys vilket sög ganska hejdlöst. Kom ju inte ens in för att det var fullt. Men träffade lite trevligt folk i kön i alla fall. Kom precis på att det är lite underligt att det vart fullt så fort egentligen med tanke på att halva Sverige är på dh typ.
Kom i varje fall hem runt fyra tiden. Jag och några satt på palma tills det stängde och sen skulle vi dra så vi ringde efter skjuts. Fick dock gå uppför en backe nästan precis vid mitt hus, för bilen kom inte upp.
Kan ju förövrigt säga att det har snöat som in i helvete. Igår när jag va hos mamma så var allt skottat och fett bra och nu när jag kom till mamma fick vi gå igenom i alla fall några decimeter snö för att komma till dörren.
Nu ska jag äta frulle.
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0