Dött.

Känner att det har varit hel dött på min blogg nu på den senaste tiden. Jag vet att jag har lovat flera gånger att jag ska bli bättre på det men nu måste jag verkligen ta tag i det känner jag. Imorgon ska jag lägga in bilder från lovet. Kan dock inte lägga upp ifrån hela lovet eftersom jag hade bytt mobil med Jonatan och vi bytte tillbaka i torsdags så har bara bilder från torsdag och fredag, kanske någon från lördag men ytterst tveksamt.

Kan ju säga att det är näst intill ett under att jag minns det överhuvudtaget om man säger så...
Måste verkligen bli en skärpning på den fronten. Nästan lite pinsamt att jag har druckigt varje fredag och lördag ända sen skolan började. Och denna vecka vart det först fredag och lördag då det var rookie (grymt förövrigt, hade skapligt ont i nacken efter allt headbangande till adept sedan efter dock). Sedan på söndagen så vart det att supa hemma hos Tom. På måndag vart det lite paus och sen körde vi på grillning med alkohol på tisdagen (berättar mer om det sen, helt crazy kväll det va). Onsdag Åkte jag till Oskarshamn till en kompis och sen på torsdagen så va vi på't igen, same shit i fredags då vi grillade ytterligare en gång. Igår skulle det varit fest om inte en viss person hade svikit och bestämt sig att vi inte kunde va hos honom när han hade sagt att vi kunde det innan och det värsta var att precis när vi hade köpt drickan så ringer han och säger att vi inte kan va hos honom. Det enda positiva jag kan se med det är att då har vi i alla fall dricka till nästa helg. Efter vi alla hade åkt hem till john och lackat ur lite så gick vi till palma och drog en pizza. Det var nog första gången på väldigt länge man minns palma vistelsen på en lördagnatt. Lite surt faktiskt.

Har massa att berätta om mitt lov, så jag gör det lite senare i veckan. Eller kanske rent av ikväll, får se hur jag känner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0