Boda borg.

Har ju varit i boda borg hela dagen. Lite vi ägde. Fick flest stämplar av alla (13 stycken) och hade riktigt trevligt. Va sjukt pepp också. Men det roligaste måste nog ändå vara när Denise sa att det va jag som va den smarta och räknade ut allt och gabban bara "Annie smart?". håller med henne lite. Fast när jag tänkte efter sen så va det typ jag som hade tänkt på ledtrådarna och räknat ut det mesta typ. Sorry om det låter som att jag skryter.
Efter boda borg åkte vi till donken i Vetlanda och sen hem till Vimmerby. När vi kom till Vimmerby så satt jag med Olivia och väntade på hennes skjuts. Kul att vänta själv liksom. Efter Olivia hade åkt så gick jag och träffade Erica och Emma vid konsum sen så åkte de vid typ åtta så då gick jag och Johan till Bolin.
Hos Bolin satt Johan, Joppa, Bolin och jag och kollade på tv och körde texas holdem (stavning?). När vi spelat klart och Bolin vunnit så började killarna att brottas vilket va lite smått kul att se på (och så lät det ju som det gjorde med...).
Kort sagt så har dagen varit mycket lyckad.
Synd att man inte ser den självmordsbenägna tomten som hänger
utanför fönstret på bilden dock. Kolla noga till vänster
om Boda Borg skylten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0