Äntligen...

Får jag krypa ner i min egen stora, fina och underbart sköna säng, FÖR FÖRSTA GÅNGEN DENNA HELG!!! Det är fan hemskt aso! I fredags va jag ute och festade med några kompisar och sen vid typ tre på natten när jag komme rhem lite små lullig och går in i mitt rum för att lägga mig (finns ju inget underbarare än att sova i sin egen säng när man har druckigt) och då inser jag att min käre storebror Douglas ligger där och SOVER! Aha jävligt kul då. Här hade jag sett fram emot att få komma hem och lägga mig i min egen säng och sova som en gris, men nej det fick jag ju inte. Fick istället sova i min lillebrors säng som inte alls är lika skön. Inte ens i närheten. Så jag och min katt låg där och sov tillsammans. Igår sov jag inte heller i min egen säng, dock sov jag i en säng som ät lite skönare än Seans om man säger så. Det vart att jag sov hos Tom eftersom det va fest där så efter vi hade varit på stan och härjt vid palma så stack vi hem och slagga. Vaknade av att Tom's bror att hans tjej kom in klockan kvart över ett och sa att vi fick komma upp och dricka kaffe med dom. Rätt sleten jag ahr varit hela dagen om man säger så. Så det ska absolut bli helgens skönaste att få sova i min egen säng inatt. Bättre än sex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0