And then never look back.

Idag så vart det skolan först. Riktigt seg dag. Först hade vi Engelska i en och en halv timme och efter det hade vi engelska lika länge. Snacka drygt. Efter lunch va det riktigt skoj faktisk, hade svenska och kollade på Shrek. Men det är inte det bästa, det bästa va att det var att vi såg den på engelska! Hör och häpna va. Hur ofta kollar man på en film på engelska på en svenska lektion? Jag vart i varje fall lycklig. Disney filmer SKA va på engelska. Finns dock ett undantag och det är Tarzan (visst den är bättre på engelska, men ändå se bar på svenska).

När skolan var slut så gick jag till tullport och mötte Anna. Länge sen sist skulle jag vilja påstå. Vi gick i alla fall hem till mig och kollade på made, drack apelsin juice och pratade. Mycket trevligt. Sen följde jag henne till bussen och efter det stack jag till Tom som satt och spelade fiesta. Nerd. När Tom hade ätit så stack han och jag hem till Johan. Jag gick dock hem straxt efter och åt lite för att sedan gå ut och gå med Toffe. Länge sen jag såg honom med.
Ja och nu ligger jag här och ska dra på och kolla på lite Scrubs. Hur lycklig blir man inte av det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0