2010-11-22

Sitter och ska ha hotell med Leif men håller just nu på att gå igenom lappen om julbordet. Får bara ha med fem personer så verkar som att min bror inte kommer kunna följa med eftersom vi blir sex annars. Jag ska ha med mig min pappa, min mormor, min moster och hennes sambo så då blir Sean lite lidande men han lär inte vilja följa med ändå. Han är ju sån. Lite smått osocial och håller sig gärna för sig själv. Men alla kan ju inte vara framåt och super sociala, ingen är ju som någon annan liksom.
Nä men nu ska Leif ha upprop och sen ska jag och Erica börja med vårat Cypern arbete.

Cya.

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Tack för att du varit med i "Veckans blogg".

Nu ligger det tre vinnare länkade hos mig - kanske blev det just din blogg!



Passa på att anmäla dig till nästa veckas tävling!



Ha en fortsatt trevlig kväll!

2010-11-22 @ 21:46:05
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0