2010-11-18

Precis hemkommen efter en lite smått händelserik dag. Va ju på en föreläsning om AAS förut och efter den så pratade vi lite om det.
Sen så är det ju så att på senaste tidcen har jag varit sjuk rätt mycket och jag ahr haft extrem hosta i över en månad så idag va jag på sjukhuset. Kändes lite konstigt faktiskt. Det är absolut inte likt mig att gå till doktorn för lite hosta. Till och med när jag har extrem halsfluss så vägrar jag gå till doktorn fören det nästan har övergått till en halsböld. Jag tänker såhär när det gäller sjukhus och doktorer: hur dfan gjorde de förr? När de inte hade doktorer? Visst de hade oftast någon slags "healer" men om de fick cancer eller något sådant så kunde de ju inte hjälpa. Det va ju mer att de hade örter och sådant som kunde hjälpa lite mot någon infektion i någon sår och kanske hjälpa till att stoppa någon mindre blödning. Det är nog mest anledningen till att jag skjuter på sjukhusbesök så mycket jag bara kan. Om de kan klara sig utan vård då kan väl ta mig tusan jag också det. Eller?
Visste ni btw att aids hette GRID förut?
GRID stod då för gay-related immune deficiency.
(lite randome fakta bara)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0