2010-11-11

Idag har varit väldigt dryg faktiskt. Började med att jag försov mig och sen kom jag till skolan och hade livsmedelskunskap. Det brukar inte vara drygt men idag kan jag lova att jag höll på att dö. Sedan var det äntligen dags att byta om och kliva in i köket. Idag fick jag och Linus göra kycklingsallad och så gjorde jag en rhodeisland dressing till. Mums. Det vart även musslor till förrätten, riktigt gott faktiskt. Första gången jag provade. Till huvudrätten vart det köttfärslimpa med grönpepparsås och potatis och så vart det fisk och havskräfta och så va det kallopps med. Till fisken var det ju självklart remoladsås. Efterätten var underbar. Cheescake! Så otroligt gott! Och så vart det chokladmosse med.

Efter skolan vart det att dra och träna. Spenderade en och en halvtimma på träningshuset ungefär. Riktigt härligt faktisk. Precis när jag var på väg hem därifrån så fick jag ett sms av Tom där det stod "kom Sibylla". Då var det bara till att vända om och traska dit istället. Där stannade vi bara en kort stund och åkte sedan hem till Johan där jag hjälpte honom att byta sin piercing. Vid ungefär tio i åtta så drog vi ner till lokalen och de åkte lite medans jag mest bara stod. Gick hem nästan direkt för jag har en sådan otrolig huvudvärk. Väldigt jobbigt kan jag lova.


Jaja nu ska jag i alla fall läsa en bok som jag har prov på imorgon i engelska.

puss.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Ja, verkligen.

Skaru på p&l nästa år eller?! :*

2010-11-11 @ 22:21:05
URL: http://wakethedead.blogg.se/
Postat av: Annie

Alltså jag måste fan dit!! Tar livet av mig om jag inte får, och Douglas försöker förbjuda mig! :o Hoppas hans önskning inte ahr så stor inverkan på min käre far <3

2010-11-14 @ 22:57:42
URL: http://anniemcwilliams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0