sjundemajtvåtusentio.

Just nu sitter jag och beställer biljett till Göteborg nästa torsdag. Ska bli så underbart skönt att komma ifrån Vimmerby och jag längtar så oerhört mycket att det inte är sant. Det fanns två bussar att välja mellan, en som hade tre byten och resan skulle ta typ tolv timmar och tretiofem minuter eller va det var och vem fan vill sitta på en buss i 12 timmar och 35 minuter? ;o Segt är allt jag kan säga. Det suger ju att åka buss. Men aja, den jag tog tar cirka  fyra timmar och går direkt, skönt att slippa massa byten (den andra hade ju liksom tre ;s). Visst, fyra timmar är också jävligt drygt, men det är ju inte ett dugg lika drygt som tolv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0