mm, sure.

Igår hade jag sång och då skulle jag kunna keep on walking med Salem Al Fakir utantill, och det kunde jag och det gick skit bra. Sen på slutet av min lektion så fick jag en ny sång. Så vill stjärnorna med Molly Sandén. Jag insåg idag när jag pratade med Fanny att texten är helt störd egentligen. Det är alltså Ingela "Pling" Forsman som hart skrivit den och den går såhär "Högt här ovanför blev det bestämt att jag älskar dig som du älskar mig". Hur fan kan man veta att personen man älskar älskar en lika mycket tillbaka? Det kan man inte. Om personen man älskade älskar en lika mycket som man älskar honom så skulle ju aldrig förhållanden ta slut, det måste ju va så att en av personerna i ett förhållande älskar den andra mer, för annars skulle ju aldrig kärleken ta slut. Ingen skulle någonsin vara otrogen (enligt mig så är man bara otrogen om man är missnöjd i sitt förhållande eller inte känner likadant som man tidigare gjorde för personen man är tillsammans med) och enda anledningen till att göra slut med någon skulle va "mina kompisar/familj/släkt tycker inte att du är bra för mig". Men jag skulle nog aldrig kunna göra slut med någon bara för det. För jag skulle aldrig göra slut med någon jag älskar, och älskar man verkligen en person så skiter man väldigt mycket i vad alla andra tycker och säger. Så jag tror verkligen att en i ett förhållande måste känna starkare, även om man kanske är tillsammans för alltid, för man kanske känner att man älskar sin partner mer vissa dagar och lite mindre andra och då när man känner mindre för sin partner så kanske den känner mer och så kanske det växlar, men jag tror inte att ett par kan älska varandra exakt likla mycket.

Aja, alla tycker ju olika men detta är iaf min åsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0