Linköping

Idag har jag varit i Linköping då. Detta är vad som har inhandlats:

* En svart klänning i spets från Gina till avslutningsmiddagen samt källängen

* Ett par lila skor från scorett till avslutingen

* En mintgrön bikini från kappahl

Helt underbart vackert är allt, dock så klär jag inte riktigt i mintgrönt men färgen är ju så underbart fin så jag kunde inte låta bli. Jag hade också turen att hitta samma svarta spetsklänning som jag hittade i kalmar när vi var där med klassen. Den fanns ju tyvär inte på deras hemsida. men nu har jag en iaf, och den är så vacker. Dock är jag ju lite för fet för den, eller jag ser ju som vanligt fet ut i den, men den är så fin så det skiter jag helt och hållet i denna gång. Bara sex dagar kvar nu ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0