Helgen.

Denna helg har varit delvis bra och delvis mindre bra. Skolavslutningen i fredags vbar hemsk. Trodde att jag skulle varfa iaf lite glad för att få sluta nian men det var helt sjukt jobbigt. KOmmer sakna alla så gförbannat mycket. Kunde inte sluta gråta, så pinsam jag är som grät framför alla, men just då brydde jag mig inte. Efter skolavslutning så gick Emelie, Fanny, Issa och jag till epok och fikade och sen hämtade min mamma mig där för att vi skulle äta på brygghuset. Efter vi ätit blev det att åka till Hultsfred och kolla på Roberts student, fetaste lastbilen dom hade vill jag lova. Efter vi sett dom åka förbi någon gång så åkte vi till vimmerby och sen gick jag till pappa och bytte om för att jag skulle till källängen. Så sen åkte jag med victor till källängen och fy fan vad det regnade. Sen om jag ska vara ärligt så minns jag inte så mycket mer av den kvällen mer öän att jag sov hos Oliver. Sen på lördagen så var jag hos oliver och kollade på film hela dagen och åt rabarberpaj som var mycket god. Sen gick jag hem ifrån oliver vid typ åpttaq och duschade och bytte om och sen kom michaela till mig. Vi gick ner till stan och snackade med några typ och sen så åkte Michaela hem så då åkte jag runt lite med tesan och några. Jag gick hem rätt tidigt den kvällen för att jag var ledsen och inte orkade vara ute mer typ. Igår så var jag med Simon och några typ och sen vid typ halv ett så gick jag till Martin för han hade typ fest så var jag där ända tills han somnade. Så denna helg har väl varit rätt så lyckad iaf (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0