Ensamhet.

Det finns nog inget ensammare ställe än Rumskulla. Jag har varit här sen i måndags och jag håller verkligen på att dö av ensamhet. Fast jag va inte ensam igår, eller halva dagen var jag inte ensam. Men helt seriöst så trodde jag att jag skulle ta livet av mig igår kväll. Eller typ bli emo och skära mig eller något. Så jävla tråkigt är det här och så lite finns det att göra här. Men jag kanske har tur och får åka hem till Vimmerby ikväll redan, egentligen skulle jag varit här till imorgon men det kanske inte behövs. Hoppas verkligen jag får åka hem ikväll. Btw så är det fett tråkigt att Hultan gått i konkurs, men som tur är så hade jag inte köpt biljett än. Som jag läste på hemsidan så är det ju inte 100% säkert att man får tillbaka pengarna, iaf inte allt. Det sämsta måste ändå vara att dom ställer in den nu när peace and love redan har börjat, hade man fått veta förra veckan hade man ju lätt åkt till Borlänge. Är dock lite avundsjuk på min bror som har körkort och bara drog iväg igår med sina kompisar till peace and love. Önska att jag var äldre än vad jag är ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0