tänk om..

Tänk om alla tyckte som mig. Då skulle jag aldrig få nåt jag vill ha. För då typ varje gång jag kanske såg en tröja elr ett linne elr ett par byxor elr vad som helst som jag tyckte va snyggt då skulle ju alla vilja ha det oh då skulle det säkert ta slut inann jag hunnit köpa det. För jag har ju alltid otur så. Men om jag inte kunde köpa kläder då skulle jag ju va tvungen att va nudist. Oh om jag va nudist då skulle jag va tvungen att gå omkring naken. Oh och om jag va tvungen att gå omkring naken då skulle alla se mina tuttar. Oh om alla skulle se mina tuttar då skulle alla bli glada. Så tänk om lösningen på allas depritioner skulle va att jag blev nudist, borde jag bli det då? Undra vad mina föräldrar skulle tycka om det. Min pappa tycker liksom att jag har för lite kläder på mig som det är, men om han skulle få bestämma vad jag skulle ha på mig då skulle jag dö av värme, oh så skulle jag förmodligen få bada i världens tjockaste dunjacka oh termobyxor på sommaren. Usch vad hemskt det kulle va. Det är nog väldigt bra att inte alla tycker som jag, för konsekvenserna skulle inte va så roliga, eller inte för mig iaf. Jag skulle dö helt ensam, utan man oh barn. För jag skulle ju aldrig kunna gifta, för alla killar skulle redan upptagna för att alla tycker att dom killarna som jag tycker är snygga, bäst, snällas oh skönast oh allt det skulle ju alla andra också tycka om dom ju, oh då skulle ju alla killarna va upptagna oh då skulle jag dö ensam. För jag skulle ju aldrig få barn eftersom jag inte har någon man oh allt skulle va väldigt deprimerande förmodligen. Jag kan nog bara tacka gud att alla inte är som jag. (DUBBELMORAL, jag tror inte på gud nånstans, jag tycker att han är bull shit som någon nolifer som hade tråkigt en dag har hittat på för att lura massa folk, sry men det är min åsikt).

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahah, du är ta mig fan inte frisk någonstans!

2010-01-08 @ 21:37:03
URL: http://wakethedead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0