Musik is my life.

Jag tror faktiskt inte att jag skulle överleva om jag inte fick lyssna på musik. Det är förmodligen det hemskaste som någonsin skulle kunna hända mig, att nån tog musiken ifrån mig. Musik är nog förmodligen det bästa som finns. Det är min kärlek. Jag vet inte vad jag skulle göra utan den, oh vissa låtar som "om du lämnade mig nu" med Lars Winnerbäck oh Miss li. Den är så vacker. Oh elegi med Winnerbäck. Oh jag menar är inte den härligaste känslan när man står på en konsert med sitt favorit band oh så är man där oh tittar på dom med sina bästa kompisar. Finns det nån härligare känsla? Tänker direkt på den sextonde september tvåtusennio. Skulle ge vad som helst för att vrida tillbaka tiden till då.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, vad vore väl världen utan musik?

TACK GODE GUD FÖR MUSIK ALLTSÅ! <3

2010-01-08 @ 21:39:37
URL: http://wakethedead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0