kärleksbrev.

Jag sa ju att jag skulle skriva ett kärleksbrev i bloggen, men jag visste ju inte till vem. Nu vet jag. Jag ska faktiskt skriva två kärleksbrev. Ett till Lars Winnerbäck och ett till Håkan Hellström. Är lite sugen på att skriva ett till Alex Gaskarth med, så det blir nog tre. Helt seriöst så har jag knarkat Winnerbäck och Hellström idag. Det finns inte vad bra dom är. Helt underbart. Jag ksa nog gifta mig med båda dom. Sen ska vi ha en trekant. Men jag vet inte hur det ska gå till, eftersom jag inte känner dom och så är dom rätt så mycket äldre än mig. Känns lite lagom äckligt. Men jag ska iaf skriva kärleksbrev till dom. För dom är så bäst. Dom är förmodligen dom bästa svenska artisterna. Men kärleksbreven kommer inom kort, denna vecka nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0