kärleksbrev till Håkan Hellström.

Hej Håkan (:


Du är fin och sjunger som en gud. Jag svär. Jag älskar dina texter och det är helt sjukt hur jävla bra du är. Du måste helt enkelt va en av sverigest bästa artister (delad första plats med Lars Winnerbäck). Jag är nog faktiskt lite smått förälskad i dig (och dina låtar med faktiskt). Dina texter är faktiskt väldigt inspererande och man blir så glad av dom, man får en kick av dom hel enkelt. Jag skulle kunna sitta och lyssna på dig i flera timmar. Utan stopp. Du är så underbar. Nån dag ska jag se en konsert med dig. Det är ett stort måste. Och då ska jag träffa dig och då ska jag faktiskt krama dig, bara så du vet liksom. Och så lär jag nog förmodligen be dig signa mina tuttar ;). (okej, det sista va kanske ett skämt? eller, nae förresten). Nu ska jag lyssna lite till på din musik och sen ska jag kanske dra ut lite.

Pusshejs :*



Massa pussar och kramar från världens bästa Annie (y'







Kommentarer
Postat av: håkan hellström

signar gärna din tuttar;)

2010-01-22 @ 16:07:59
Postat av: Lotta

HAHAHAH. Omg.

söt du är!

2010-04-26 @ 18:33:33
URL: http://thesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0