Hela världen är så underbar.

Visste ni att jag är en vampyr? Och att jag suger och spyr? Och att jag ska va kissie på spexfotot? och att det betyder att jag måste köpa en rosa laptop? Och att jag faktiskt hade tänkt göra det ändå? Och att det kommer skära sig skit fult om jag precis har vampyrat mig och sen ska blogga om det? (om jag har en rosa laptop liksom, rosa + rött = katastrof ;o ). Visste ni också att jag har varit ute hela kvällen? Och att Johan är sär? Och att han tror att det är jag som är? Och att det inte stämmer att jag är sär? Och att man inte kan va normal? Och att det bara är så?


Tänk på det ni ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fattar inte;)

2010-01-22 @ 19:09:23
Postat av: Isabella

ahaah. ;)

2010-01-22 @ 22:37:10
URL: http://blackrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0