Happy fucking birthday!

Jippi, jag är sjuk på min födelsedag -.-' Kan man ha mer otur elr? Känns ju riktigt bra det här, NOT! Gud va sur jag är. Oh så kan jag knappt prata heller, elr det låter för hemskt när jag försöker. Idag har jag gjort inget. Nada. Typ tittat på MTV. Vilket liv jag har. Aja, det kunde vart värre, elr? Det är ganska botten att va sjuk på sin födelsedag, så undra om det verkligen kunde vart värre? Fast kom nyss fram till att det kunde det nog. Ohhhh, nu är I gotta feeling med black eyed peace på, såååå rookie. Gosh vad kul jag hade den helgen. Man vill typ ständigt tillbaka. Speciellt när man hör denna låt. Då kan man inte tänka på annat än rookie. Nu vart jag faktiskt lite gladare. Man kanske ska tänka på massa roliga minnen? Kanske ska lyssna på all time low? Det skulle nog hjälpa rätt rejält, eftersom den sextonde september tvåtusennio är det bästa som någonsin hänt mig. Ska nog göra det.






Frida oh jag rookie 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0