Grå dag.

Usch, vilket hemskt väder. Om det nu nödvändigtvis måste finnas snö överallt så kan ju solen åtminstonde skina! Det behöver ju inte bara va negativt med vädret! Det känns ju onödigt. För all jobbig snö som finns överallt hatar jag! Usch, vad jobbigt säger jag! kallt så man fryser oh så massa blött oh ännu mera kallt. Jag kommer nog snart frysa ihjäl! Och det vill ju ingen. Kan inte bara våren komma? Är det för mycket begärt?  Tycker jag faktiskt verkligen inte att det är! Eftersom vintern har varit rent ut sagt för jävlig med all äcklig snö så hoppas jag att sommaren blir härlig. Med massa sol och typ +40. gudars vad härligt det skulle va. Bara ligga oh steka på stranden i Västervik. Mycket härligt. Önska jag kunde/fick gå i ide så man slapp de mörka, jobbiga, fula, äckliga oh kalla månaderna. Fast då skulle jag ju missa min födelsedag. Det vore nackdelen då. Det enda jag gillar med snö är att man kan åka skidor. Och det älskar jag. Det är det som är så jobbigt, jag hatar snö och kallt, men jag fullkommligt älskar att åka Skidor, Det är så härligt oh man blir så lycklig för det går fort (eller inte överdrivet fort precis, men det är snabbare än att gå eller springa). Aja, jag är konstig, men det visste ni ju redan ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

2010-01-10 @ 17:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0