Dagens wierdo ;s

Sitter just nu och tittar på outsiders. Kan verkligen inte förstå kvinnan med dockorna som anser dom son hennes barn. Man vill ju ha riktiga barn. Små söta barn som kan röra sig och komunisera på riktigt. Hon måste ha en jävla fantasi för att kunna "förstå" dockorna och "kunna komunisera med dom". Det är lite stenbäcken-varning på det. Visste ni förresten att vi skulle ha flyttat till stenbäcksgatan? Typ bott granne med stenbäcken, haha då hade dom nog tagit in min brorsa x) sanning aso ;p Men det blev aldrig så att flyttade, eftersom min föräldrar bestämde sig för att separera istället. Lite tråkigt, men sånt är livet iaf.

Men den här kvinnan i outsiders med dockorna. Det fulaste jag någonsin hört är att hon ska köpa en "pojkvän" åt en av dockorna. Hur sjukt ä rinte det? Det va ju typ sånt man gjorde när man va fyra och lekte med barbie. Aso hon är en vuxen människa och leker med dockor!? Lite wierd tycker jag allt. Men det som skrämmer mig mest är nog att hon typ kan prata (?) med dockorna. Aja, hon får ju hålla på med vad hon vill.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, aso... hej skum kvinna typ.



<3

2010-01-26 @ 19:21:10
URL: http://wakethedead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0