Dagens roligaste.

vi höll på att hoppa hopprep i skolan idag på idrotten. Haha, oh då kom Sara på en lek som man kunde köra när man hoppar hopprep oh då skulle man typ hålla på att hoppa igenom tills man blev "tagen". Grejen va att man kunde bara hoppa tre åt gången, men så hoppade Emma in, oh hon kunde tydligen också leken för hon hade kört den förut.

Sara:
"Emma, du får inte va med"

Aso anledningen till att jag tyckte det va kul är för att Emma är mobbad oh det lät som om Sara typ inte ville att hon skulle va med, oh den andra anledningen till att jag tycker att det va roligt är för att Emma ser ut som en bäver, oh i leken skulle man typ va en katt, en mus oh en hund. Men eftersom hon ser ut som en bäver så kanske Sara mena att hon inte får va med eftersom hon är en bäver, oh inte en katt, mus eller hund. x)

Aso ursäkta min humor xD

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAH

2010-01-08 @ 21:40:04
URL: http://wakethedead.blogg.se/
Postat av: Isabella

HAHHAHAH, aso jag dog! xD



Sv: Det är lugnt, jag vet att tom har en tendens att vara lite svart av sig, jag har saht åt honom att han faktiskt är vit, men trots det fortsätter hen med cornrows och den där svarta stilen. xD HAHAH.

Nej men. ;)



Ja, det är frågan Banani! ;o <3

2010-01-09 @ 09:54:30
URL: http://blackrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0