Björn Rosentröm.

Gosh va kul det va på metro igår aso. Fast det va lite små drygt när brandlarmet gick oh alla va tvungna att gå ut, det va ju för fan typ -15 ute. Trodde jag skulle dö ett tag där, eftersom jag inte hade nån jacka. Men sen så låg jag i en snödriva under en lastbil med, fråga mig inte varför, jag bara hamnade där av nån okänd anledning. Det va också jävligt kallt ifall nån ville veta. Aja, jag va ju inte ute hela kvällen, för jag stod ju oh kolla på Björn Rosenström. Hahaha, fyfan vilken Öl-and känsla man får av raggar rock oh hulsfred festivalen. Helt sjukt. Helt ofattbart att jag forfarande kan prata så jävla mkt som jag skrek igår x) Aja, det hände typ massa mer som jag inte minns oh inte orkar skriva. Men kul vare iaf (y'

Kommentarer
Postat av: OliverJ

HAhahah, jag fick ju fan stå oh värma dig ute när larmet gick :O x)

2010-01-06 @ 22:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0