artondejanuaritvåtusentio.

Härlig dag. Bara att jag har fett ont i magen, men det går över. Funderar på att käka pizza, är fett sugen på det aso. Mmmmm, vad gott det skulle va med en calzone...
Thiii, får försöka få farsan till att köpa en till mig (y'
Aha, idag va jag i skolan för första gången på ett jävla tag. Fick ångest som vanligt så fort nån nämner ordet "gymnasie". Usch, har fobi för ord som har med gymnasie sökningen att göra. Undra om jag kommer komma in på gymnasiet? Jag kanske först ska följa Fannys råd att titta på mina betyg (om jag kan hitta dom ;s). Fast jag kan ju logga in och kolla det på datan. Men jag gör nog det imorrn, orkar typ inte nu. Eller jag hinner nog inte heller. Eller aja, får se. Kan ju försöka hinna. Jag är sjukt avundsjuk på dom som vet exakt va dom vill gå. Typ Issa, hon ska ju inte gå gymnasiet om hon inte får gå gyro. Det lustiga är att ända tills typ slutet på sjuan har jag vetat exakt vart jag vill gå och vad jag vill gå. Estet i Västervik. Men nu vet jag verkligen inte. För då ville jag bara sjunga, bara jag fick sjunga så skulle allt annat lösa sig typ. Men sen insåg jag att jag verkligen inte kan sjunga. Vad är då meningen med att slösa sitt liv på att ens försöka? Känns rätt så lagom meningslöst. Jaja, nu ska jag sluta tjuta och göra nåt vettigt med mitt liv ist (y'

pusshejs alla finisar ;*
(Hoppas inte att alla fulisar tar åt sig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0