Äntligen!

Äntligen kan jag uppdatera bloggen lite. Har liksom inte haft till gång till nån dator så det har vart lite svårt att uppdatera.
Jag har iaf varit sjuk hela veckan. Blää på det! Har haft ont i halsen och har inte kunnat prata. Fick tillbaka rösten på fredagen typ, elr kunde prata lite på torsdagen. Sen när jag insåg att jag inte hade lika ont i halsen längre och att jag kunde prata igen så insåg jag att jag var hur förkyld som helst. Mycket jobbigt eftersom det va kalas på lördagen med hela släkten som skulle fira mig (a) Så det va ju kanske inte det roligaste jag varit med om men fick ju träffa nästan hela släkten, det är inte ofta det. Men det var trevligt, förutom att jag gick och nös hela tiden och så. Det va rätt så skapligt drygt. Men idag mår jag nästan som vanligt, bara att jag fortfarande är förkyld. Men annars så mår jag toppen. Hoppas på skolan imorrn med, hamnar för långt efter annars. Så måste jag ju verkligen jobba upp mina betyg också. Inte dom bästa jag sett (inte för att jag har sett dom, men jag såg Emelie's ansiktsuttryck när hon såg dom, hehe).

 

 

Btw, nån mer än jag som längta till sommaren?



Öland sommaren 09, vilka minnen. haha ;) <3

Öland 09. Minnen för livet ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0