2010

ÄNTLIGEN!! så jävla efterlängtat vill jag bara tala om för er. Och nyårsafton kunde inte vart mycket bättre. Gudars va kul det. Haha, oh på slutet när Sebbe vart sur på mig oh vi satt oh skrek på varan i köket så Marika oh Anders inte kunde sova (jag vet inte hur man pratar i normal samtalston när jag är fill xd). Han va sur på mig för jag typ hade väl strulat med nån. Ah, jag kommer inte ihåg. Och när min morsa kom xd Helt seriöst så trodde jag att hon skulle bli sur när jag stod där framför henne med en 7,2 i ena handen oh en cigg i den andra xd Fy fan va lyckat, elr vad tkr ni? Aja, hon vart inte sur iaf. men hon tycker att jag ska berätta för pappa själv att jag röker, men det blir efter metroisf. Aldrig att jag tänker missa Björn Rosenström på grund av en glödande pinne. Fiii faan vad jag oh Nellie oh förhoppningsvis Frida ska röja, hoppas på att Anton oh Henke kommer med. Det kommer bli såå ÖL-AND minnen (y' Det gillas på hööög nivå.
2010 kommer nog att bli ett bra år (: Det började jävligt bra iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0