Svar på tal.

Fick en kommentar: "kool du verkar :) hoppas du få ligga med nemo och joakim ? bara en fråga :) låter som så på dej"
Jag har aldrig sagt att jag vill ligga med någon av dem. Vafan skulle jag vilja det för? Nemo är 23 år och jag är 16? Bara för att han gjorde ett misstag och låg med en fjorton-åring så betyder inte det att han vill ligga med varendaste tjej i världen som inte nått upp till arton än.
Och vad det gäller Jocke. Jag tror redan alla vet att jag inte skulle ligga med honom under några omständigheter. Helt seriöst, vem fan vill ha den där jävla piercingen i fittan? Inte jag i alla fall, ser ut att göra ont ju :o
och om det låter som att jag vill ligga med dem så får du gärna visa mig vart och när jag har visat tendenser till det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är 16. du tkr säkert också att du ska få dricka o röka också. men när du blir äldre kommer du förstå att lagen finns där för en anledning. palla att nemo vill doppa i barn.

äckligt.

2010-12-01 @ 13:10:47
Postat av: Annie

sv: Ja, jag är 16. Jag vet också att det inte är olagligt att röka eller dricka när man är 16, däremot att de som köper åt mig är olagliga eftersom de langar. Visst att de kanske ska göra det olagligt att röka när man är under 18, men det är ju inte det nu. Om det hade varit lag på det så skulle polisen kunna bötfälla en underårig som står och röker. Kan de det nu? Nej.

2010-12-02 @ 22:55:59
URL: http://anniemcwilliams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0